Informujemy, że Ministerstwo Klimatu i Środowiska dnia 18 stycznia 2024 r. opublikowało wzór wniosku o wypłatę dodatku osłonowego. Wnioski o wypłatę dodatku osłonowego można składać:

  1. elektronicznie, za pośrednictwem platformy ePUAP
  2. tradycyjnie (w wersji papierowej) w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Osinie, Osina 62, 72-221 Osina od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

Formularz wniosku o wypłatę dodatku osłonowego można otrzymać w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Osinie oraz pobrać na stronie internetowej Ośrodka zakładce dodatek osłonowy https://www.osina.pl/ops/dodatek-oslonowy

Należy pamiętać o prawidłowym wypełnieniu druku wniosku oraz wpisaniu adresu poczty elektronicznej, na który zostanie wysłana informacja o przyznaniu dodatku osłonowego.

Przyznanie dodatku osłonowego nie wymaga wydania decyzji administracyjnej. Informacja o przyznaniu dodatku osłonowego będzie przekazywana na wskazany przez wnioskodawcę adres poczty elektronicznej. Odmowa przyznania dodatku osłonowego, uchylenie lub zmiana prawa do tego dodatku oraz rozstrzygnięcie w sprawie nienależnie pobranego dodatku osłonowego wymagają wydania decyzji.

Dodatek osłonowy będzie wypłacany przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Osinie po otrzymaniu dotacji z budżetu państwa.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem Ośrodka, Panią Karoliną Margas tel. 508 499 405 w godzinach od 7:30 do 15:30.

załączniki: