AZBEST 2020
- Szczegóły
Wójt Gminy Osina ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest w 2020 r. Wnioski mogą składać osoby fizyczne, właściciele wyrobów zawierających azbest. Termin naboru wniosków: 10.03.2020 r. – 17.04.2020 r. Wnioski należy składać na formularzu który można pobrać ze strony osina-bip.alfatv.pl/strony/menu/114.dhtml , a także w Urzędzie Gminy Osina, pok. 111. Wszelkich informacji związanych z naborem udziela Inspektor ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, spraw obronnych i ochrony środowiska - Piotr Piwko pod numerem telefonu 508 499 580.
Azbest 2017
- Szczegóły
Informujemy, że w roku bieżącym Gmina Osina nie będzie prowadzić naboru wniosków na demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest.
Sytuacja taka spowodowana jest wycofaniem się Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ze współfinansowania i wyczerpaniem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie na finansowanie zadań związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest w 2017 roku.
USUWANIE AZBESTU
- Szczegóły
Informujemy, że termin naboru wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest od mieszkańców gminy Osina został wydłużony do dnia 22 kwietnia 2016 roku.
Azbest 2016
- Szczegóły
SZANOWNI MIESZKAŃCY GMINY OSINA
Uprzejmie informujemy, że Gmina Osina po raz kolejny przystępuje do realizacji zadania polegającego na usuwaniu azbestu i wyrobów zawierających azbest z budynków położonych na terenie gminy. Prace związane z usuwaniem azbestu będą obejmować koszt demontażu, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
O przyznanie usługi usunięcia azbestu i wyrobów zawierających azbest mogą ubiegać się wszyscy mieszkańcy gminy Osina posiadający tytuł prawny (własność, współwłasność itp.) do nieruchomości a także kościoły, spółdzielnia mieszkaniowa i wspólnoty mieszkaniowe.
Zgłaszane do usunięcia z terenu posesji mogą być wyroby zawierające azbest:
Azbest 2015
- Szczegóły
SZANOWNI MIESZKAŃCY GMINY OSINA
Uprzejmie informujemy, że Gmina Osina trzeci rok z kolei przystępuje do realizacji zadania polegającego na usuwaniu azbestu i wyrobów zawierających azbest z budynków położonych na terenie gminy. Prace związane z usuwaniem azbestu będą obejmować koszt demontażu, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
O przyznanie usługi usunięcia azbestu i wyrobów zawierających azbest mogą ubiegać się wszyscy mieszkańcy gminy Osina posiadający tytuł prawny (własność, współwłasność itp.) do nieruchomości a także spółdzielnia mieszkaniowa i wspólnoty mieszkaniowe.
Zgłaszane do usunięcia z terenu posesji mogą być wyroby zawierające azbest:
- Uprzednio zdjęte z budynku i złożone na gruncie – w tym przypadku do Urzędu Gminy Osina składa się wypełniony wniosek wraz z załącznikami nr 1, 2, 4, 5 wymienionymi we wniosku.
- Znajdujące się na budynku – w tym przypadku do Urzędu Gminy Osina składa się wypełniony wniosek wraz ze wszystkimi załącznikami w nim określonymi
Druk wniosku oraz wymagane załączniki dostępne są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Osina (bip.osina.pl) w zakładce Informacja o środowisku oraz na stanowisku pracy ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Osina (pok. 111).
Bezpośredni link do wniosków: http://bip.osina.pl/strony/984.dhtml
Termin naboru wniosków: do 31 marca 2015 r.
Planowany termin realizacji zadania - do 31 sierpnia 2015 r. pod warunkiem uzyskania na ten cel dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
Uwaga! W ramach realizowanego zadania gmina nie udziela dofinansowania na zakup oraz położenie nowego pokrycia dachowego. Zadanie to należy zrealizować we własnym zakresie.
WAŻNE!
W tym roku, po raz kolejny, wnioski do WFOŚiGW w Szczecinie mogą składać również przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą, na zasadach określonych w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej www.wfos.szczecin.pl, zakładka AZBEST
Informacji w przedmiotowej sprawie udziela Piotr Piwko – inspektor ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i ochrony środowiska, pok. 111, tel. 91 39 118 19.