SZANOWNI MIESZKAŃCY GMINY OSINA
Uprzejmie informujemy, że Gmina Osina trzeci rok z kolei przystępuje do realizacji zadania polegającego na usuwaniu azbestu i wyrobów zawierających azbest z budynków położonych na terenie gminy. Prace związane z usuwaniem azbestu będą obejmować koszt demontażu, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
O przyznanie usługi usunięcia azbestu i wyrobów zawierających azbest mogą ubiegać się wszyscy mieszkańcy gminy Osina posiadający tytuł prawny (własność, współwłasność itp.) do nieruchomości a także spółdzielnia mieszkaniowa i wspólnoty mieszkaniowe.
Zgłaszane do usunięcia z terenu posesji mogą być wyroby zawierające azbest:

  1. Uprzednio zdjęte z budynku i złożone na gruncie – w tym przypadku do Urzędu Gminy Osina składa się wypełniony wniosek wraz z załącznikami nr 1, 2, 4, 5 wymienionymi we wniosku.
  2. Znajdujące się na budynku – w tym przypadku do Urzędu Gminy Osina składa się wypełniony wniosek wraz ze wszystkimi załącznikami w nim określonymi

Druk wniosku oraz wymagane załączniki dostępne są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Osina (bip.osina.pl) w zakładce Informacja o środowisku oraz na stanowisku pracy ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Osina (pok. 111).
Bezpośredni link do wniosków: http://bip.osina.pl/strony/984.dhtml
Termin naboru wniosków: do 31 marca 2015 r.
Planowany termin realizacji zadania - do 31 sierpnia 2015 r. pod warunkiem uzyskania na ten cel dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
Uwaga! W ramach realizowanego zadania gmina nie udziela dofinansowania na zakup oraz położenie nowego pokrycia dachowego. Zadanie to należy zrealizować we własnym zakresie.

WAŻNE!
W tym roku, po raz kolejny, wnioski do WFOŚiGW w Szczecinie mogą składać również przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą, na zasadach określonych w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej www.wfos.szczecin.pl, zakładka AZBEST
Informacji w przedmiotowej sprawie udziela Piotr Piwko – inspektor ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i ochrony środowiska, pok. 111, tel. 91 39 118 19.