• Kontrast
    • Tryb domyślny
    • Tryb nocny
    • Wysoki kontrast - tryb czarny i biały
    • Wysoki kontrast - tryb czarny i żółty
    • Wysoki kontrast - tryb żółty i czarny
  • Rozmiar czcionki
    • Mniejsza czcionka
    • Domyślna czcionka
    • Większa czcionka
  • Widok
    • Stały układ
    • Szeroki układ
Gmina Osina
  • Start
    • Gospodarka odpadami
    • Mały projekt
    • Projekt 15 Południk
    • Osińska Liga Siatkówki
    • Kontrakt Samorządowy
    • Mapa terenów łowieckich
    • Usuwanie azbestu
    • Covid-19 Informacje
    • Czyste powietrze
    • Dofinansowania RFIL
    • Polski Ład
    • Pomoc dla uchodźców z Ukrainy
    • Granty PGR
    • Tydzień sportu
    • Tereny Inwestycyjne
    • aktualności
  • Rada Gminy
    • System Rada
    • Informacje archiwalne
  • Gmina Osina
    • Dokumenty
  • ProjektSocial Silver
  • Sołectwa
    • Sołectwo Osina
    • Sołectwo Bodzęcin
    • Sołectwo Kikorze
    • Sołectwo Kościuszki
    • Sołectwo Krzywice
    • Sołectwo Przypólsko
    • Sołectwo Redło
    • Sołectwo Redostowo
    • Sołectwo Węgorza
    • Sołectwo Węgorzyce
    • Kontakt z sołtysami
  • OPS
    • BIP
    • OPS - aktualności
    • Projekt - Umiejętności to możliwości
    • Pomoc społeczna
    • Ogłoszenia OPS
    • Linki OPS
    • Karta Dużej Rodziny
    • Korpus Wsparcia Seniorów
    • Zachodniopomorska Karta Rodziny i Seniora
    • Region Dobrego Wsparcia
    • Refundacja podatku VAT dla odbiorców paliw gazowych w 2023
    • Rodziny wspierające
    • Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Osina na lata 2018-2026
    • Bon energetyczny
    • Przemoc domowa
      • Bezpłatna aplikacja mobilna "Twój Parasol"
      • Przemoc domowa
    • Dodatek elektryczny
    • Dodatek węglowy
    • Dodatek dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła
    • Dodatek osłonowy
    • Projekt Social Silver
    • Projekt Szereg Pomocy dla rodzin w gminie Osina
    • Świadczenia
      • 300+ Dobry Start
      • 500+ Rodzina 500 plus
      • Becikowe
      • Dodatki mieszkaniowe
      • Fundusz alimentacyjny
      • Opieka Wytchnieniowa
      • Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością dla JST
      • Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020
      • Program Pomoc Żywnościowa 2021 - 2027 (FEPŻ) - Podprogram 2023
      • Program Pomoc Żywnościowa 2021-2027 (FEPŻ) - Podprogram 2024
      • Świadczenia opiekuńcze
      • Świadczenia rodzinne
      • Za życiem
      • Czyste powietrze
  • Załatw sprawę
  • Kontakt
    • Do pobrania
  • 1,5% podatku
  • Deklaracjadostępnosci

Dyrektywa EAA zaprasza na BEZPŁATNE szkolenia z zakresu wdrażania i stosowania regulacji prawnych zgodnych z ustawą PAD (Polski Akt o Dostępności)

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
02 lipiec 2025

Informacja o projekcie „Dyrektywa EAA – szkolenia i doradztwo dla przedsiębiorstw” [FERS.01.03-IP.09-0025/24], realizowanym przez Instytut ADN sp. z o.o. sp. k. oraz Stowarzyszenie Młodych Lubuszan.

Projekt skierowany jest do przedsiębiorstw objętych obowiązkiem stosowania ustawy Polski Akt o Dostępności obowiązującej od 28 czerwca 2025 r. oraz do firm planujących działania objęte wytycznymi ustawy.
W ramach udziału w projekcie zapewniamy 16 godz. specjalistycznego szkolenia stacjonarnego, 8 godz. ogólnego szkolenia zdalnego i 8 godz. indywidualnego doradztwa poszkoleniowego z obszaru dostępności oraz uniwersalnego projektowania usług i produktów objętych stosowaniem ustawy PAD z dn. 26.04.2024 r. 

W załączeniu przesyłamy informacje o ustawie Polski Akt o Dostępności, informacje o projekcie oraz zaproszenie na spotkanie online z aktywnym linkiem,

informacje o ustawie PAD i podstawowe wymagania wynikające z Dyrektywy EAA

Link do spotkania:

Dołącz do spotkania 8.07.2025 godz. 10:00

Szczegółowe informacje o projekcie dostępne są na stronie:  dyrektywaeaa  (www.dyrektywaeaa.adninstytut.pl )

W przypadku pytań lub potrzeby innego formatu przesłanych plików prosimy o kontakt.

Informacja o możliwości udziału w webinarium „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów”

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
30 czerwiec 2025

{nomultithumb

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów – III termin” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy
z Minister ds. Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji.

Webinarium odbędzie się 17 września 2025 roku (10:00-12:30).

Cel
Celem webinarium jest zwiększenie świadomości seniorów i ich opiekunów w zakresie aktualnych zagrożeń spowodowanych działalnością cyberprzestępców.

 

Zgłoszenia
Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy – link do strony z odnośnikiem do formularza:

https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=93603&p_id=18

 

W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, placówek społeczno-kulturalnych np. bibliotek, domów kultury, itp.).
W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.

Potwierdzenia możliwości udziałuzostaną przesłane do 16 września 2025 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia możliwości udziału oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.

Informacje techniczne

W celu udziału w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu możliwości udziału oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie. 

 

Opłaty
Udział w webinarium jest bezpłatny.

załącznik:

  • Program

Voucher zatrudnieniowy dla pracodawców na zatrudnienie bezrobotnych z terenu powiatu goleniowskiego

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
26 czerwiec 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie w terminie
od 24 czerwca do 08 lipca 2025 r do godz. 15:00.
ogłasza :

II NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE PRACODAWCY VOUCHERA ZATRUDNIENIOWEGO

Kwota środków finansowych z UE w dyspozycji PUP 880 000,00 zł.
wkład własny pracodawców 193 600,00 zł.

Projekt pn.: „Voucher zatrudnieniowy dla pracodawców umożliwiający zatrudnienie bezrobotnych z terenu powiatu goleniowskiego”. Działanie: 6.3 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy, w tym znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy, typ 1a programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, skierowany jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Goleniowie znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  1. osób o niskich kwalifikacjach (tj. nieposiadających wykształcenia policealnego lub wyższego),
  2. osób długotrwale bezrobotnych (tj. pozostających w rejestrach powiatowego urzędu pracy łącznie przez okres ponad 12 miesięcy w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych),
  3. osób z niepełnosprawnościami,
  4. osób w wieku 55 lat i więcej,
  5. osób w wieku 18-29 lat,
  6. kobiet.

Z wyłączeniem:
- osób zatrudnionych u pracodawcy wnioskującego o przyznanie vouchera w okresie 3 m-cy przed złożeniem wniosku bez względu na rodzaj umowy tj. cywilnoprawna, o pracę
- członków jego rodziny w linii prostej (rodzice, dzieci oraz małżonkowie).

 

Cel projektu: zwiększenie dostępu do zatrudnienia klientów PUP w Goleniowie poprzez Voucher zatrudnieniowy dla pracodawcy.

Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie dysponuje 22 voucherami o wartości 40 000,00 zł każdy voucher na zatrudnienie osoby bezrobotnej w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu przez okres minimum 12 miesięcy w okresie maksymalnie 15 miesięcy.

Voucher zatrudnieniowy będzie wypłacany zaliczkowo w dwóch transzach,
I transza -28 000,00zł,
II transza-12 000,00zł. 

Każdy pracodawca, kwalifikujący się do wsparcia, może ubiegać się i zrealizować maksymalnie 2 vouchery zatrudnieniowe. Ponadto jest zobowiązany do wniesienia wkładu własnego, do każdego Vouchera w wysokości 8 800 zł.

Kwota vouchera oraz wkładu własnego może zostać przeznaczona na m.in.:
- szkolenia,
- wynagrodzenia pracownika wraz z jego pochodnymi, premie, dodatki, nagrody funkcjonujące u pracodawcy z wyłączeniem wpłat na PPK (max do 70% wartości vouchera),
- mobilność zawodową (zwrot kosztów za dojazd do pracy, dofinansowanie kosztów noclegu w przypadku zmiany miejsca zamieszkania),
- doposażenie stanowiska pracy,
- finansowanie opieki nad dzieckiem pracownika,
- zakup odzieży roboczej i środków BHP.

Wnioski należy składać w terminie naboru w siedzibie PUP w Goleniowie, ul. Zakładowa 3, 72-100 Goleniów, (liczy się data i godzina wpływu do PUP).

 

Więcej o: Voucher zatrudnieniowy dla pracodawców...

Zapraszamy na piknik rodzinny HEROSI- wspieramy rodzicielstwo zastępcze

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
26 czerwiec 2025

Strona 4 z 720

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

{nomultithumb}

{nomultithumb}

projekt social silver

BIP Osina
Facebook
logo plan ogolny
Tereny inwestycyjne
Mapa gminy
logo mapa powiatu
logo obwodów strzeleckich
Zespół Szkół Publicznych im. Bronisława Malinowskiego w Osinie
Gospodarka Odpadami small
500+ small
Pomoc Prawna - Starostwo small
EPUAP
POKL
Forum turystyki
Empatia
logo rodo
Celowy Związek Gmin R21
Rzecznik Praw Obywatelskich
Stowarzyszenie LIDER
Stowarzyszenie LIDER

{nomultithumb}

{nomultithumb}

{nomultithumb}

 

 

 

 

  

{nomultithumb}

{nomultithumb}

 

 

 

 

  

{nomultithumb}

{nomultithumb}

 

 

 

 

  

{nomultithumb} 2021 07 05 rfil dofinansowania

logo polski lad 1

Informacje z OPS

  • 1
  • 2
  • 3
Poprzedni Następny

Letni wypoczynek dla dzieci i młodzieży

Ośrodek Pomocy Społecznej w Osinie informuje, że otrzymał przydział 7 miejsc na letni wypoczynek dla dzieci i młodzieży organizowa...

Spotkanie wigilijne 2024

Tradycyjnie, jak co roku w dniu 6 grudnia 2024 r. Wójt Gminy Osina Pan Krzysztof Szwedo wraz z Kierownikiem Ośrodka Pomocy Społecz...

Projekt Silver Socjal

Z radością zapraszamy do Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów – miejsca pełnego inspiracji, energii i nowych wyzwań! Już w styczniu ...

Dokumenty

ZACHODNIOPOMORSKIE NOWOCZESNE i OTWARTE na ŚWIAT

Piękna gmina Osina album

Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Osina

Strategia Rozwoju Gminy Osina 2015-2023

Programu Rewitalizacji dla Gminy Osina na lata 2017-2022

Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Osina na lata 2018-2026

Historia administracji w gminie Osina 1945-2023

{nomultithumb}

Wójt i Rada Gminy

  • Wójt Gminy

  • Rada Gminy Osina

  • Komisje Rady
  • Oświadczenia majątkowe

Zamówienia publiczne

  • Plan zamówień publicznych
  • Zamówienia publiczne publiczne
  • Zamówienia publiczne spoza ustawy
  • Nieruchomości - sprzedaż, dzierżawa

Strategie, programy, plany

  • Uchwały
  • Sprawozdania budżetowe
  • Budżet
  • Ogłoszenia

Adres urzędu

Gmina Osina
Osina 62
72-221 Osina

  • Telefon: +48 91 39 10 390
  • Faks: +48 91 39 10 390
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Godziny urzędowania:
poniedziałek - piątek: 7:30 - 15:30

NIP: 856-14-07-482NIP: 856-14-07-482
Konto: 18 9375 1012 4200 3216 2000 0010

 

  • Facebook
  • Kontakt
  • RSS

Mapa

mapa google osina

INFO_CIACHO_INFO