granty ppgrgranty ppgrInformujemy, że w dniu 16.02.2023 r. CYFROWA POLSKA zweryfikowała i zatwierdziła od gminy Osina wniosek rozliczający grant w ramach konkursu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”. Zgodnie z przyjętą procedurą monitorowania utrzymania efektów projektów, okres utrzymania efektów wynosi 2 lata od powyższej daty akceptacji (tj. do 16.02.2025). W okresie tym wszyscy Obdarowani zobowiązani są do składania oświadczenia o posiadaniu i użytkowaniu otrzymanego sprzętu komputerowego każdorazowo (zwanego dalej oświadczeniem) na koniec roku kalendarzowego i koniec okresu utrzymania efektów projektu grantowego.

Koniec roku kalendarzowego rozumiany jest jako grudzień danego roku. Koniec okresu monitorowania utrzymania efektów projektu grantowego rozumiane jest jako ostatnie 30 dni tego okresu.

W związku z tym wszyscy Obdarowani zobowiązani są do składania ww. oświadczeń do Urzędu Gminy Osina w następujących terminach:

- grudzień 2023,

- grudzień 2024,

- 18.01-16.02.2025 r.

Wzór oświadczenia jest dostępny w Urzędzie Gminy Osina oraz na stronie https://www.osina.pl/start/granty-pgr

Prosimy o terminowe składanie oświadczeń. W przypadku braku złożenia oświadczenia w ww. terminach zostaną wdrożone procedury wynikające z Obwieszczenia Wójta Gminy Osina z dnia 20.06.2022 o wprowadzeniu procedury monitorowania utrzymania efektów projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.

W razie pytań informacji udziela Pan Szymon Pilipczuk tel 508499620.